jump to navigation

Memperingati Kepulangan Khomeini: Suatu Yang Aneh dan Ditertawakan March 8, 2012

Posted by ibrahimbaba in Uncategorized.
trackback

Bagi kita di Malaysia mungkin kali terakhir kita membaca atau mendengar kisah Khomeini ialah peristiwa mayatnya diusung dan diaibkan apabila seluruh dunia melihat batang tubuhnya yang kaku hampir ditelanjangkan dan jatuh tergolek ditarik oleh pengikut-pengikut fanatik yang berebut-rebut. Walaupun kerajaan Iran berusaha menghalang penyiaran gambar yang memalukan itu, sekeping gambar yang diperolehi oleh AP tersiar di seluruh dunia.

Terbaru, mungkin ramai yang tidak sedar, satu peristiwa diadakan bagi memperingati kepulangan Khomeini genap 33 tahun. Khomeini pulang menaiki pesawat Air France pada tarikh 1 Februari 1979 dan menggulingkan pemerintahan Shah Iran beberapa hari selepas itu.

Lihat sendiri gambar-gambar berikut yang diambil dari sumber rasmi media Iran (Mehr). Inilah Khomeini yang memfatwakan boleh mut’ah dengan jiran cuma makruh sahaja. IB hairan kalau ada juga orang terikut dengan ajaran yang telah difatwakan sesat oleh Majlis Fatwa Kebangsaan.

Pesawat yang membawa "Khomeini" tiba(?)

"Khomeini" muncul di pintu pesawat

Klik pada gambar untuk lihat dengan lebih jelas.

Siap dengan perbarisan hormat

Disambut dengan pasukan pancaragam

Masing-masing dengan sekuntum bunga!

"Khomeini" yang terpaksa diusung sahaja

Apakah mereka ini memberi tabik hormat atau merasa diri dibodohkan?

Pasukan bermotosikal siap untuk mengiringi

Teringat semacam ada orang mengusung patung ke satu gua setiap tahun ...

ish ... memang peliklah ...

inilah yang menjadi bahan tertawa seluruh dunia dengan komen dan diherdik pelbagai media

Dibuat juga kadboard Khomeini dari gambar asalnya 33 tahun lalu

Pasukan motorsikal dan kenderaan yang akan membawa "patung Khomeini"

Tabik hormat!

Diarak pula dalam trak GMC buatan syaitan Amerika!

Semasa persiapan awal

"Khomeini" kemudian ke sekolah Refah - pusat operasinya ketika menggulingkan Shah

Kali ini kadboard Khomeini yang duduk pulak!

Di kelilingi pengikut setianya seolah sesi sidang medianya ketika menggulingkan Shah dulu

Apa agaknya yang sedang diperkatakannya kepada Khomeini?

Tidak pulak mereka rasa macam orang bodoh!

Ketika semua hadirin minum teh tidak ada pulak ada yang tolong suapkan kepada Khomeini

Kaum wanita pun sama diperbodohkan

Bila selesai majlis semua sudah bangun tinggallah Khomeini untuk tunggu orang angkatkannya

Semoga kita semua selamat dari ajaran sesat begini.

Sekian, IB

Bersambung di sini: Masih Ada Yang Tidak Percaya Kebodohan Syiah Dalam Sambutan Ulangtahun ke33 Kepulangan Khomeini

About these ads

Comments»

1. Zorro - March 8, 2012

iran setahu aku tak pernah kacau sesapa pun perang iraq-iran sebab sadaam masa tu jadi barua amerika
sekarang amerika nak serang iran
kita nak benci iran padahal kita sendiri pun kadang-kadang berserabut.. lantaklah nak buat apapun iran tak pernah kacau orang lain pun
ada mufti perak tu sekejap kat haram sekejap kata halal pula
kita ada hubungan dagang dengan iran tapi kita ikut kata amerika terus kita batalkan hubungan dagang
inilah sikap orang melayu mengata orang tapi dia sendiri yang munafik haram jadah..

dwgwd - March 11, 2012

sape kata iran x pernah kacau? iran la yg jadi tali barut amerika-yahudi secara diam..dorg la yg bantu memusnahkan sistem khalifah..mereka la yg membantu pencerobohan afganistan dan iraq oleh amerika..jgn x tahu sifat org syiah ni, mereka akan bunuh org sunni walau mcm mana skali pun..dan satu lg..amerika xkan serang iran! itu suma propaganda!

wan - September 9, 2012

ko nie bodoh..amerika xkn perang ngn iran..syiah nie sma dgn yahudi n amerika..geng freemason..ko kalu xtwu jgn pndai2..bodo duk diam

shiamampos - May 22, 2013

ko shia eh. bodo piang

2. Memperingati Kepulangan Khomeini: Suatu Yang Aneh dan Ditertawakan - March 10, 2012

[...] Sumber https://ibrahimbaba.wordpress.com/2012/03/08/memperingati-kepulangan-khomeini-aneh-dan-ditertawakan/ [...]

3. Yusuf - March 12, 2012

Salaam, ada beberapa fitnah bodoh tentang Iran..

1) Iran subahat dengan Israel.. Kan kelakar dan tak logik. Iran kan jelas anti Israel sedangkan pemimpin Saudi beri izin lepada Israel untuk serang Iran dari langitnya..dah beribu orang Iran terkorban yang termasuk saintis di bunuh Israel, pun ada orang tuduh bersandiwara.

2) fitnah yang di artikel atas. Kenapa lah peristiwa yang gemilang dan pelik hanya di laporkan akhbar Melayu dan sebuah website Iran yang anti pemerintan? Tak pelik ke satu Iran takde akhbar lain yang laporkan. Sudah pasti perkara ini direkod dalam video ke.. Kan jelas photoshop…

wan - September 9, 2012

woi yusuf..ko nie cetek ilmu..kalu ko mazhab syafie,ko siasat la mazhab syiah..akidah die ape..otak ko nie dh lama di jajah yahudi ko twu??? iran tu negara syiah,syiah tu murtad..mengaku islam..bkn akidah rsulullah yg di bawa..pikir3!!!

4. mohamed afandi ismail - March 19, 2012

Biaq pi lah siluncai terjun dengan labu2nya!

5. abdul yakup norshen al-alawiyah - March 25, 2012

mengapa sibuk pasal iran biarlah dia orang nak buat apa pun nama saja syiah bukan sunnah wal jamaah sepatutnya sibuklah pasal ‘kaum kita sendiri’ yang tak tahu reti nak bersatu bawah satu payung iaitu payung sunnah wal jamaah.

6. Pemimpin PAS Bersama Dengan Kerajaan Assad Syria – Apa Hadi Kata? « Ibrahimbaba’s Weblog - November 7, 2012

[...] Memperingati Kepulangan Khomeini: Suatu Yang Aneh dan Ditertawakan [...]

7. Syed Azman “Confirm”kan Mat Sabu Syiah « Ibrahimbaba’s Weblog - November 9, 2012

[...] Memperingati Kepulangan Khomeini: Suatu Yang Aneh dan Ditertawakan [...]

8. Kes Mat Sabu Sokong Rejim Assad Syria – Ikhwanul Muslimin Beri Ultimatum Kepada Hadi « Ibrahimbaba’s Weblog - November 9, 2012

[...] Memperingati Kepulangan Khomeini: Suatu Yang Aneh dan Ditertawakan [...]

9. Biar Gambar Menceritakannya:- Tokoh Syiah Hidup Semula Selepas Kematiannya « http://rmf7.wordpress.com - January 4, 2013

[...] Semoga kita semua selamat dari ajaran sesat begini. IB [...]

10. anti mat sabu - January 4, 2013

konflik israel-iran cuma propaganda.jgn dok percaya sgt. banyak synagogue bersepah di tehran.

11. hassan - June 19, 2013

Syiah bertuhan kepada pemimpin mereka, semua pemimipin mereka macam nabi ,(maksum)


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: