jump to navigation

Masih Ada Yang Tidak Percaya Kebodohan Syiah Dalam Sambutan Ulangtahun ke33 Kepulangan Khomeini March 8, 2012

Posted by ibrahimbaba in Islam.
trackback

Memang IB sudah agak. Akan ada orang-orang yang taksub tidak akan percaya dengan posting IB sebelum ini: Memperingati Kepulangan Khomeini: Suatu Yang Aneh dan Ditertawakan. Dan IB suspek mereka itu adalah sememangnya pengikut Syiah di Malaysia (yang sama ada tidak mahu percaya atau mereka taqiyyah) atau mereka yang apabila diberi penjelasan/maklumat mereka sukar untuk percaya dek kerana tertutupnya pintu hati.

Ada pula yang mengatakan ianya “super-impose” dan di”photoshop”. Dalam posting asal sudah pun IB sebutkan bahawa gambar-gambar itu IB perolehi dari laman rasmi media mereka sendiri, MEHR, iaitu mehrnews.com.

Bagi tujuan mengesahkan laporan tersebut IB pamerkan sumbernya di bawah ini dengan “screen-shots” dari laman akhbar mereka sendiri:

dan ini juga … periksalah sendiri.

Klik pada imej untuk baca link url yang ditulis di situ atau pergi sahaja di sini. (Harap mereka belum buang lagi). Bolehlah tengok sendiri kesemua gambar yang IB ambil itu … semuanya dari MEHR. Malah IB tidak buang pun tanda MEHR pada setiap gambar yang IB ambil itu.

Kalau tidak boleh baca bahasanya – gunalah google translate … amat mudah.

Ada juga masih tdak percaya? Itulah yang disebut mereka pekakkan telinga, butakan mata dan tidak mahu juga percaya. Masih juga mengatakan ini semua super-impose. Memang nampak sebegitu. Tapi silalah pergi ke link dan tatapi sendiri apa yang ditulis oleh orang-orang Syiah yang fanatik ini. Jangan pula kita yang terlebih fanatik menolak kebenaran.

Semoga kita sama-sama menjaga akidah kita agar tidak terpesong ke neraka dan kekal selamanya di dalamnya, nauzubillah.

Sekian, IB

Comments»

1. duniafana - March 8, 2012

ish…ish…ish…teruk sungguh memfitnah…lebih penting kita berdoa agar tidak ditimpa kebodohan, kesesatan, dan kecenderungan memfitnah dr penulis. Kih3 nampak sangat impose.lawak lah lu bro!!Janganlah ada org Malaysia ditimpa kebodohan seperti penulis sebegini.buat malu bangsa melayu saja.

wan - March 9, 2012

to duniafana – ni lah contoh manusia yang pekak telinga dan buta hati…bila orang ceritakan kebenaran betapa sesatnya syiah, lu kutuk penulis blog plak…haha….udah terang lagi bersuluh….pilih jalan yang selamat….as-sunnah wal jamaah……

Motor Siber - March 9, 2012

Fitnah apanya….lihatlah sendiri dalam laman web mereka…
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1522844

mustaqimkuin - June 13, 2013

fitnah kepala hotak hang..dah memang benda betoi pun..hang tu yg bodo..

2. Aljimar Almahir - March 11, 2012

TAK KENAL MAKA TAK BENCI. ITU LAH SYIAH!

3. anti syiah - March 12, 2012

sampai tahap camtu diorg terlalu taksub dgn cara syiah. jgn perkara camtu terjadi dinegara kita. itu dah memuja tahap taksub. YA ALLAh jgn perkara sebegitu terjadi dimalaysia..

4. anti syiah - March 12, 2012

aq rasa duniafana ni pengikut syiah. boleh kata penulis blog camtu…. sendri makan pengat, sendri mau ingat………

5. Yusuf - March 12, 2012

Kan Iran maju dalam technologi dan sains takkanlah korang semua boleh percaya yang dorang boleh buat yang bodoh sangat cam ni.. Hai…

Perkara yang sebesar dan ‘segemilang’ ini, takkanlah takde akhbar di Iran yang laporkan. Yang melaporkannya hanya satu website anti di Iran dan website melayu ni. Tu je?

Video pun takde?

Tapi betul kena salute orang yang kreatif membuat fitnah ini…

Dalam banyak banyak idea, ini idea fitnah yang paling lucu dan membuat orang geli hati 🙂

6. syiahpening - March 23, 2012

Yusuf dan duniafana = org syiah dan taqiyyah mereka .. lu pikir laa sendiri

7. aswj - March 23, 2012

mudah mudahan Allah selamatkan malaysia dari pengaruh syiah yang diasaskan oleh abdullah bin saba seorang yahudi untuk memecahbelahkan islam

8. notreq - March 23, 2012

Yusof,kalau lah event ni terbukti betul, awak boleh terima ke benda ini telah membodohkan kamu, lucu dan mengelikan hati kamu.

Kpd ‘dunifana’ pula, ish…ish…ish…agak-agak lah, kamu ni tidak ditimpa kebodohan, kesesatan jika event ini benar2 berlaku.

9. sayafcuksyiah - May 22, 2012

insaflah org2 syiah…bahawasanya org2 syiah lah yg membunuh ali.np mst taksub pd ali sedangkan rasul saw kekasih allah..bodoh betul la syiah ni

10. Pemimpin PAS Bersama Dengan Kerajaan Assad Syria – Apa Hadi Kata? « Ibrahimbaba’s Weblog - November 7, 2012

[…] Masih Ada Yang Tidak Percaya Kebodohan Syiah Dalam Sambutan Ulangtahun ke33 Kepulangan Khomeini […]

11. Syed Azman “Confirm”kan Mat Sabu Syiah « Ibrahimbaba’s Weblog - November 9, 2012

[…] Masih Ada Yang Tidak Percaya Kebodohan Syiah Dalam Sambutan Ulangtahun ke33 Kepulangan Khomeini […]

12. Kes Mat Sabu Sokong Rejim Assad Syria – Ikhwanul Muslimin Beri Ultimatum Kepada Hadi « Ibrahimbaba’s Weblog - November 9, 2012

[…] Masih Ada Yang Tidak Percaya Kebodohan Syiah Dalam Sambutan Ulangtahun ke33 Kepulangan Khomeini […]


Leave a comment